Welkom op onze open repetities van 15 mei t/m 12 juni

Het Rozenkoor doet mee aan de open koren weken van 14 mei t/m 12 juni van KBZON.

We nodigen je graag uit om aanwezig te zijn bij een of meer van onze open repetities op 15, 22, 29 mei en 12 juni. We repeteren van 19.30 tot 21.30 en sluiten altijd af met een gezellige nazit.
Adres: Gaaspstraat 8, Amsterdam Zuid.

Je bent van harte welkom om eens te komen luisteren, kijken, mee te zingen en kennis te maken met onze zangers, dirigent, pianist en ons repertoire. Zing lekker mee met de nummers die we op dat moment aan het instuderen zijn voor ons optreden ‘De Regenboogexpres’ op 5 en 6 november. Daarnaast zullen we je een deel van ons repertoire dat al wat beter gekend is laten horen.

Wij zijn een koor gezelschap dat gaat voor zowel kwaliteit als gezelligheid. Een paar trefwoorden die ons koor karakteriseren: gevarieerde muziek, creativiteit, verbondenheid, mogelijkheid voor persoonlijke inbreng, regenboog diversiteit, theatraliteit.

We hebben nog plek voor zangers in alle stemgroepen: sopranen, bassen, tenoren en hoge en lage alten, kortom iedereen die zich thuis voelt in ons koor is welkom. Koorervaring is niet nodig, liefde voor zingen wel en uiteraard is enige toonvastheid wel handig. We proberen er samen iets moois van te maken.

Mocht het je na de 1e keer bevallen, de volgende 2 repetities zijn ook gratis, zodat je wat meer tijd hebt om kennis te maken met ons.

We treden op bij roze en niet roze gelegenheden.

Voor meer info kun je een mail sturen naar info@rozenkoor.nl of eens verder kijken op deze website.